rso oli kasutusel vedukina - veduk töötati konkursi korras välja "steyr-werke´s". arvesse võeti raske maasturiga steyr 1500 a saadud rindekogemusi. viimaselt võeti üle ka õhkjahutusega mootor. uus veduk töötati välja lähtudes eeskätt idarinde rasketest teeoludest ja oli seega mõeldud kasutamiseks poristes või lumistes tingimustes, milleks sobis hästi just oma kõrge kliirensiga. masinat valmistati põhiliselt kahes versioonis: ümara kabiiniga rso/01 alates 1942. aastast ja hiljem kandilise kabiiniga rso/03 alates 1944. aastast. kandilist kabiini oli lihtsam valmistada ja parandada. ka sai kabiini kasutada magamiskohana. mõlemaid versioone kasutati vägedes sõja lõpuni. roomikmasinaga veeti põhiliselt õhutõrje- ja tankitõrjekahureid ning kergeid välisuurtükke. rso puudusteks olid aeglane kiirus ja tugev müra. tänu aeglasele kiirusele kasutati vedukit peamiselt jalaväeüksustes. Kokku valmistati masinaid sõja jooksul umbes 27950 tk, neist osa litsensi alusel ka tehastes klöckner-humboldt-deutz/magirus, gräf & stift ja auto-union/wanderer. rso veermiku baasil valmistati ka liikurtankitõrjekahureid 7,5 cm pak 40/4 auf rso.

 
Kaal 5500 kg
Mootor Porsche Typ 145 V8 3,5 ltr; 85 hj
Kiirus 14 km/h (maanteel)
Käiguvaru 175 km (maanteel)
Kütusevaru   140 l
Pikkus 4420 mm
Laius 1990 mm
Kõrgus 2530 mm
Kliirens 55 cm