raske maastikusõiduauto (maastur) mercedes-benz l 1500 a (kfz 70) oli kasutusel peamiselt jalaväe transpordivahendina ja kergete kahurite vedukina. masin oli projekteeritud 1,5 t veoauto kere baasil. mercedese rasked maasturid kuulusid samasse klassi põhiliselt austrias toodetud steyr l 1500 a masinatega, mis erinesid välimuselt näiteks ümarama esiotsa poolest. sõja algul toodeti raskeid maastureid külgedel asetsevate varuratastega, hiljem neist loobuti. autos oli koos juhiga 8 istekohta. l 1500 tüübi masinaid tootsid saksamaal veel firmad "wanderer" (auto-union) ja "audi". masinat valmistati kolme põhivariandina - kerge veoauto (4 x 2), jalaväesõiduk ja mugavama sisustusega 6-kohaline komandörimasin. veokeid ehitati ka meditsiiniautodeks ja mõningateks eriotstarbelisteks veomasinateks. mercedese jalaväesõidukeid valmistati ajavahemikus 06.1941 - 07.1944. aastal umbes 4900 tk. kokku valmistati l 1500 a tüübilisi autosid erinevates tehastes sõja jooksul üle 18000 eksemplari.

 
Kaal 4080 kg (tühjalt 2390 kg)
Mootor Daimler-Benz M 159
Käigud 4+1
Kiirus 84 km / h (maanteel)
Käiguvaru 370 km (maanteel)
Kütusevaru   70 l
Kütusekulu ... l / 100 km (maanteel)
Pikkus 4930 mm
Laius 2050 mm
Kõrgus 2225 mm