kfz 15 oli kasutusel wehrmacht´i keskmise standardmaastikusõiduautona (maastur). masinat kasutati tavaliselt juhtkonna transpordiks või liikuva sideautona, aga ka kergete õhu- ja tankitõrjekahurite veoks ning luureks. tootmine toimus sõja ajal põhiliselt firmade "auto-union" ("horch", "wanderer") ja "adam-opel ag" tehastes. masin oli robustne ja usaldatav. tehnilist hooldust raskendas umbes 100 erineva määritava koha olemasolu. üksustes eelistati opel´i mootorit (3,6 l; 6-sil; 68 hj) tänu oma lihtsusele horch´i mootorile. idarindel oli sageli probleemiks masina raskus. tootmises oli mitmeid eriversioone erinevaks otstarbeks - peamiselt erinevad sidemasinad. külgedel asuvad varurattad toimisid künklikul maastikul vajadusel ka kere toetuspunktidena. alates 1940. aastast valmistati kfz. 15 ja tema eriversioone külgmiste varuratasteta. kokku valmistati erinevaid keskmisi maastikusõiduautosid sõja jooksul umbes 12000.

 
Kaal 3300 kg (tühjalt 2700 kg)
Mootor Horch 3,5 l; V8; 80 hj
Käigud 4+1+1 (norm./tagasi/maastikukäik)
Kiirus 90 km/h (maanteel)
Käiguvaru 400 km (maanteel)
Kütusevaru   ... l
Kütusekulu 26 l / 100 km (maanteel)
Pikkus 4700 mm
Laius 1860 mm
Kõrgus 2070 mm